Niet leverbaar

×

€ 80,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Marketing mobiliteitsbranche

S. Bouwmeester • Boek • paperback

  • Samenvatting
    De leidraad voor het samenstellen van dit boek zijn de eindtermen en het toetsservicedocument van de deelkwalificatie Bedrijfsmanagement van de opleiding Motorvoertuigen-, Carrosserie- en Tweewielertechniek (MCT) niveau 4 geweest. De hoofdstukken `Persoonlijke verkoop` en `Internetmarketing` behoren niet tot de leerstof Bedrijfsmanagement. Ze zijn als extra toegevoegd vanwege het belang en de actualiteit. Ook zijn deze hoofdstukken bedoeld om bepaalde projecten tijdens de afsluitende stage, zoals marktonderzoek, uit te kunnen voeren. Diverse onderwerpen die in Beroepsvorming 2 en 3 aan de orde zijn geweest, zijn in Bedrijfsmanagement niet weer opgenomen. De kandidaat wordt geacht deze onderwerpen te beheersen of anders terug te bladeren in deze boeken. Vanwege de vele praktische voorbeelden is er een goede aansluiting van de leerstof op de praktijk verkregen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 210mm x 297mm
    Aantal pagina's : 317
    Uitgeverij : MK Publishing
    ISBN : 9789074365536
    Datum publicatie : 01-2004
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 80,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen