€ 75,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Modern marketingmanagement

Gert-Jan Scheers • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat
    het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven
    boek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief
    de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou
    moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel
    soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan
    verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg
    abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot
    het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om
    vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie
    in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de
    laatste hoofdstukken.
    Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschapskist van de marketeer zijn toegevoegd, zijn intussen al zo gemeengoed geworden dat ze normaal in de marketing geïntegreerd horen te zijn. Misschien dat hiermee weer een stukje van de mystiek rond het onderwerp digital marketing wordt opgeheven.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 190mm x 261mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Concept uitgeefgroep
    ISBN : 9789491743740
    Datum publicatie : 07-2017
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 75,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen