€ 20,20


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

S.A.L.E.

Frank Quix • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Hoe kun je als retailer blijvend winnen in de toekomst? In dit boek zijn we op zoek gegaan naar het antwoord op deze vraag. Op basis van deskresearch en interviews met 30 retail executives van retailbedrijven is het ontwikkelmodel S.A.L.E. ontstaan. Dit model gaat ervan uit dat een retailorganisatie zich op vier onderdelen moet blijven ontwikkelen: Snelheid, Adaptiviteit, Lerend vermogen en Excellerend vermogen. S.A.L.E. biedt inzicht in de complexe vraagstukken die er liggen, en geeft een richting aan die retailers kunnen gebruiken om tot antwoorden en oplossingen te komen. S.A.L.E. helpt als aanjager om vaste patronen te doorbreken en om van iedere retailer een winnende organisatie te maken. Het sluit daardoor aan bij het doel van de Stichting Anton Dreesmann Leerstoel voor Retailmarketing. Deze stichting zet zich al 30 jaar in om theorie en praktijk bij elkaar te brengen om zo het retailvak verder te ontwikkelen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 123mm x 183mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Q&A Research & Consultancy
    ISBN : 9789081606134
    Datum publicatie : 02-2020
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 20,20

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen