€ 52,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Service excellence

Eric de Haan • Boek • hardback

  • Samenvatting
    'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

    Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke
    klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je
    organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het
    bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een excellente klantgerichtheid tot in de haarvaten van de organisatie. Dag in dag uit. Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief.

    Raamwerk is het nieuwe Europese Service Excellence Model. Aan de hand van
    de negen bouwstenen van dit model - luisteren naar klanten * visie, missie en
    strategie * leiderschap * cultuur * klantbelevingsontwerp * HRM * processen
    en structuur * klantfeedback * innovatie - krijgt u diepgaand inzicht in hoe te
    bouwen aan een Service excellence organisatie.

    Het boek bevat ruim 130 praktijkvoorbeelden, 9 uitgebreide praktijkcases en confronterende checklists, daarmee is het dé roadmap naar Service Excellence.

    STIMA Marketing Book of the Year 2016!
    De jury over Service Excellence: "Het boek heeft iets Kotleriaans : stevig model, negen invalshoeken die voortdurend interageren met elkaar, met talrijke korte en duidelijke voorbeelden en cases. Met nadenklijstjes, waarmee je direct aan de slag kunt. Met marketing in een leidende en stuwende rol, maar met veel respect voor de andere functies in het bedrijf."

    Over de auteurs
    Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan zijn specialisten op het terrein va service excellence. Jean-Pierre Thomassen begeleidt ambitieuze
    organisaties die geen genoegen nemen met louter 'tevreden' klanten. Van zijn hand verschenen eerder boeken als Waardering door Klanten, Klanttevredenheid: de Zin en Onzin en De Customer Delight Strategie. Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en initiator van de Gouden Oor Awards. Hij schreef onder meer De Tao van Service en ontwikkelde het spel ServiceGuru.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 172mm x 251mm
    Aantal pagina's : 250
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789462760998
    Datum publicatie : 02-2016
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 52,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen