€ 200,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Servitisation Geheimen

Praktisch stap-voor-stap handboek voor implementatie

Raoul Diederen • Boek • hardback

  • Samenvatting
    SERVITISATION GEHEIMEN GEEFT STAP-VOOR-STAP INZICHT IN
    - wat servitisation is en hoe dit zich verhoudt tot andere groeistrategieën;
    - wanneer een markt geschikt en een organisatie gereed is voor servitisation;
    - welke voordelen en omzet- en winstgroei met servitisation te behalen zijn;
    - hoe met servitisation echte waarde voor klanten en gebruikers te realiseren is;
    - hoe servitisation in de praktijk succesvol te implementeren is;
    - wat servitisation vraagt van de organisatie en middelen;
    - hoe valkuilen bij de implementatie kunnen worden voorkomen;
    - actieplannen voor het bouwen van servitisation capabilities en business;
    - talrijke hulpmiddelen die de implementatie praktisch ondersteunen;
    - veel voorbeelden van praktijkcases uit de Nederlandse industrie.

    SERVITISATION GEHEIMEN IS GESCHREVEN VOOR
    iedereen die wil leren hoe servitisation effectief geïmplementeerd kan worden bij industriële fabrikanten van producten die direct door eindgebruikers ingezet worden. En voor iedereen die wil begrijpen hoe de kansen te benutten van klanten die steeds meer ontzorgd willen worden om daarmee substantiële winstgevende groei te creëren. En voor iedereen die een oplossing wil vinden voor bedreigingen van concurrenten, commoditisering, prijsdruk, margeverlies, marktkrimp, veranderende klanteisen, klantverloop, kasstroomvolatiliteit, en onrendabele productontwikkeling. Zij kunnen leren hoe de marktmacht en financiële resultaten van industriële fabrikanten significant verbeterd kunnen worden.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 196mm x 254mm
    Aantal pagina's : 380
    Uitgeverij : Jaymera
    ISBN : 9789083430607
    Datum publicatie : 06-2024
  • Inhoudsopgave
    DEEL I: Het wat en waarom van servitisation
    Hoofdstuk 1: Groeistrategieën
    Hoofdstuk 2: Businessmodelinnovatie
    Hoofdstuk 3: Verdienstelijking
    Hoofdstuk 4: Wat servitisation oplevert

    DEEL II: Geheimen van een goede voorbereiding
    Hoofdstuk 5: Wanneer de markt geschikt is voor servitisation
    Hoofdstuk 6: Wat servitisation vraagt van de organisatie
    Hoofdstuk 7: Waarom servitisation vaak faalt in de praktijk
    Hoofdstuk 8: Hoe de implementatie van servitisation werkt

    DEEL III: Geheimen van de ontdekkingsreis
    Hoofdstuk 9: Plan van aanpak
    Hoofdstuk 10: Business inzichten
    Hoofdstuk 11: Oplossingsconcepten
    Hoofdstuk 12: Feedback op concepten
    Hoofdstuk 13: Aandachtsgebieden

    DEEL IV: Geheimen van capabilities en business bouwen
    Hoofdstuk 14: Plan van aanpak
    Hoofdstuk 15: Installedbase excellence
    Hoofdstuk 16: Productmanagement excellence
    Hoofdstuk 17: Adviserend verkopen excellence
    Hoofdstuk 18: Verandermanagement excellence
    Hoofdstuk 19: Contractmanagement excellence
    Hoofdstuk 20: Organisatie excellence
    Hoofdstuk 21: Aftersales excellence
    Hoofdstuk 22: Consulting excellence
    Hoofdstuk 23: Integratie excellence

    NA(AST) SERVITISATION
    BIJLAGEN
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 200,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



3-4 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen