€ 31,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Sportbusiness in de mondiale markt

Alison Smith • Boek • hardback

  • Samenvatting
    Sportbusiness in de mondiale markt
    Hans Westerbeek & Aaron Smith

    Wanneer is het toch begonnen dat sport business werd? Hoe zijn we van individuele en nationale sportbeoefening gekomen tot een grensoverschrijdend, universeel verschijnsel? Zeker is dat de razendsnelle technologische ontwikkeling en de globalisering van de economie hier een grote rol in hebben gespeeld. Door deze ontwikkeling biedt sport ook opmerkelijke zakelijke kansen!

    Het boek Sportbusiness in de mondiale markt, nu voor het eerst in de Nederlandse taal beschikbaar, beschrijft op treffende wijze de evolutie van sport tot een zakelijke onderneming. Van de psychologie van de fans, de structuur van het wereldwijde sportsysteem en de onbegrensde mogelijkheden van de huidige technologie tot belangstelling in de media en het belang voor de entertainment industrie. Dit onderhoudende boek daagt de lezer uit een blik te werpen op de toekomst en kritisch te kijken naar de mogelijkheden van de sport voor hem of haar, nu en straks.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 175mm x 246mm
    Aantal pagina's : 269
    Uitgeverij : Arko Sports Media BV
    ISBN : 9789077072349
    Datum publicatie : 11-2003
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 31,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen