€ 20,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Spring eruit met LinkedIn

Trudy Pannekeet • Boek • paperback

  • Samenvatting
    [Zie 2e druk 97890832204060] Ga aan de slag met deze praktische gebruikersgids voor LinkedIn. Je krijgt veel inspiratie om te groeien met je bedrijf door de uitgebreide uitleg, instructies, opdrachten, handige checklistjes en voorbeelden. Ik help je stap voor stap beter zichtbaar te worden als ondernemer om je doel te bereiken: meer klanten, een hogere omzet, die leuke opdracht of baan, grotere naamsbekendheid en ga zo maar door. Actief worden op LinkedIn is iets wat je zeker verder gaat brengen. Ik leg je uit WAT je kunt doen en WAAROM, WAAR je alles vindt en HOE het kan werken voor jou. Dat is het doel van dit boek. Jou eruit laten springen zodat je geen koude acquisitie hoeft te doen, maar dat de klanten naar jou toekomen. LinkedIn is een actief zakelijk netwerk waar je (net als bij offline netwerken) jezelf zult moeten laten zien. Met de juiste berichten, gericht op de juiste mensen, krijg je met inzet van je LinkedIn netwerk, een enorm groot bereik. Ik help je met mijn marketingkennis hoe LinkedIn nu echt voor jou kan werken. Nu 2e druk verkrijgbaar. Zoek op ISBN 9789083220406

    Wil jij groeien als ondernemer? Start dan nu met het écht effectief inzetten van LinkedIn. Ga aan de slag met deze lekker praktische gebruikersgids voor het grootste zakelijke platform van Nederland. Je krijgt veel inspiratie om te groeien met je bedrijf door de uitgebreide uitleg, instructies, opdrachten, handige checklistjes en voorbeelden. Ik help je stap voor stap beter zichtbaar te worden als ondernemer om je doel te bereiken: meer klanten, een hogere omzet, die leuke opdracht of baan, grotere naamsbekendheid of meer aandacht voor je crowdfunding. Actief worden op LinkedIn is iets wat je zeker verder gaat brengen. Ik leg je uit WAT je kunt doen en WAAROM, WAAR je alles vindt en HOE het kan werken voor jou. Dat is het doel van dit boek. Jou eruit laten springen zodat je geen koude acquisitie hoeft te doen, maar dat de klanten naar jou toekomen. LinkedIn is allang niet meer het platform waar jij je CV op zet, in de hoop dat opdrachtgevers jou eruit halen. Het is een actief zakelijk netwerk waar je (net als bij offline netwerken) jezelf zult moeten laten zien. Met de juiste berichten, gericht op de juiste mensen, krijg je met inzet van je LinkedIn netwerk, een enorm groot bereik. Ik help je met mijn marketingkennis hoe LinkedIn nu echt voor jou kan werken. Greep uit de onderwerpen: • Je doel bepalen • Optimaliseren van je profiel • Instellingen, privacy en algoritme • Hoe effectief actief te worden op LinkedIn • Social selling voor meer klanten • Bedrijfspagina maken en goed inzetten • Adverteren • Statistieken
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 170mm x 239mm
    Aantal pagina's : 248
    Uitgeverij : Trudy Pannekeet
    ISBN : 9789059056756
    Datum publicatie : 11-2020
  • Inhoudsopgave
    Inhoudsopgave Voorwoord 7 Waarom LinkedIn? 9 Uitgangspunten LinkedIn 10 Over dit boek 12 5-minutenlijstje 15 Deel 1 Spring eruit met je privéprofiel 17 Hoofdstuk 1 - Jouw doel 19 1.1 Wat wil je bereiken op LinkedIn? 19 1.2 Wie wil je aanspreken? 21 1.3 Wat maakt jou zo bijzonder? 21 1.4 Zoekwoorden - SEO 23 Hoofdstuk 2 - Eerste indruk 25 2.1 Wat bepaalt je eerste indruk? 26 2.2 Wanneer wordt je eerste indruk gemaakt? 27 2.3 Creatormodus voor de kennisdeler 28 Hoofdstuk 3 - LinkedIn-account aanmaken 29 3.1 Een privéprofiel versus een bedrijfsprofiel 29 3.2 Hoe maak je een profiel aan op LinkedIn? 29 3.3 Starten met je netwerk 30 3.4 Vul je profiel zo volledig mogelijk in 32 Hoofdstuk 4 - De 15 belangrijkste onderdelen van je profiel 35 1. Naam 36 2. Profielfoto 38 3. Achtergrondfoto 42 4. Kopregel 44 5. Info 50 6. Contactgegevens 53 7. Uitgelicht 58 8. Vaardigheden 60 9. Werkervaring 68 10. Opleiding, licenties en certificaten en vrijwilligerswerk 75 11. Aangeboden services en Beschikbaar voor carrièrekansen 76 12. Aanbevelingen 77 13. Prestaties 83 14. Interesses 84 15. Profiel in meerdere talen 94 Hoofdstuk 5 - Instellingen 95 5.1 Accountvoorkeuren 96 5.1.1 Profielgegevens 96 5.1.2 Sitevoorkeuren 96 5.1.3 Opties voor synchronisatie 98 5.1.4 Abonnementen en betalingen 98 5.1.5 Partners en services 99 5.1.6 Accountbeheer 99 5.2 Aanmelding en beveiliging 102 5.3 Zichtbaarheid 103 5.3.1 Zichtbaarheid van uw profiel en netwerk 104 5.3.2 Zichtbaarheid van uw activiteit op LinkedIn 109 5.4 Communicatie 112 5.4.1 Hoe u meldingen zult ontvangen 112 5.4.2 Wie kan u bereiken 113 5.4.3 Berichtenervaring 113 5.5 Gegevensprivacy 113 5.5.1 Hoe LinkedIn uw gegevens gebruikt 113 5.5.2 Voorkeuren voor het zoeken naar een baan 116 5.6 Advertentiegegevens 117 5.6.1 Gegevens die op LinkedIn worden verzameld 117 5.6.2 Gegevens van derden 118 Hoofdstuk 6 - Actief deelnemen 119 6.1 Geef een ‘like’ 120 6.2 Commentaar geven op een bericht 120 6.3 Berichten delen 121 6.3.1 Delen vanuit je persoonlijk profiel 122 6.3.2 Delen op je bedrijfspagina 123 6.3.3 Versturen als privébericht 125 6.3.4 Privébericht aan meerdere mensen tegelijk sturen 126 6.4 Zelf posten 127 6.4.1 Wat is het verschil tussen een bijdrage en een artikel? 132 6.4.2 Hoe maak je een blog/artikel in LinkedIn? 133 6.4.3 Hoe krijg je meer interactie en een groter netwerk? 135 6.4.4 Wat is een goed tijdstip voor jouw post? 136 6.4.5 Hoe vaak moet je posten? 138 6.5 Je netwerk vergroten met relevante contacten 138 6.5.1 Wie nodig je uit? 138 6.5.2 Zoeken op LinkedIn 140 6.6 Persoonlijk uitnodigen 141 6.6.1 Hoe stuur je een persoonlijke uitnodiging op LinkedIn? 141 6.6.2 Wat als je al op de ‘Connect’-knop hebt geklikt? 143 6.6.3 Wat als je zelf een onpersoonlijke uitnodiging krijgt? 143 6.6.4 Waar vind je je uitnodigingen? 143 6.6.5 Wat schrijf je in je uitnodiging? Voorbeeldteksten 144 Deel 2 Social selling 147 Hoofdstuk 7 - Meer klanten door social selling 149 7.1 Wat is social selling nu eigenlijk? 149 7.2 Hoe win je online het vertrouwen van je klant? 149 7.3 Van koude acquisitie naar social selling 150 7.4 Zo werkt social selling niet 151 7.5 De Social Selling Index (SSI) 152 7.6 Wat is jouw Social Selling Index (SSI)? 153 7.6.1 Van social selling-slaper naar LinkedIn Topper! 153 7.7 Hoe kun je je SSI verhogen? 154 Hoofdstuk 8 - Ben jij social proof? 157 8.1 Ken je klant en zijn aankoopproces (funnel) 157 8.2 Stappenplan funnel (klantreis) 158 8.3 Wat ga je posten in welke fase van de klantreis/funnel? 159 8.4 Hoe werkt het algoritme van LinkedIn? 160 8.4.1 Meer effect van je berichten 160 8.5 Bloggen voor meer klanten 161 8.6 Zoeken naar prospects 161 8.6.1 Zoeken met filters 161 8.6.2 Zoeken met Boolean search 165 8.6.3 Kijk ook op andere socialmediakanalen 166 8.6.4 Social selling online en offline koppelen 169 8.6.5 Op een evenement connecties maken, optie ‘In de buurt’ 169 8.6.6 Snel connectie door LinkedIn QR-code 171 8.6.7 Kijk breder dan je zakelijke netwerk 173 8.6.8 Download je gegevens 173 8.6.9 Sales Navigator 173 Hoofdstuk 9 - Warme ontvangst versus koude acquisitie 175 9.1 Warme introducties via een bedrijfspagina 175 9.2 LinkedIn helpt je met social selling 177 9.3 Hoe kom je met iemand om tafel? Social selling in de praktijk 181 9.4 Inhakers voor social selling 182 Deel 3 LinkedIn bedrijfspagina 185 Hoofdstuk 10 - Het nut van een LinkedIn bedrijfspagina 187 10.1 De voordelen van een LinkedIn bedrijfspagina 187 10.2 Waarom als zzp’er een bedrijfspagina? 189 10.3 Geen zin/tijd voor een extra pagina? 189 10.4 Privéprofiel versus bedrijfspagina 190 Hoofdstuk 11 - Een bedrijfspagina maken 193 11.1 Waar vind je je LinkedIn bedrijfspagina? 195 11.2 Een LinkedIn bedrijfspagina maken 195 11.2.1 Voorwaarden voordat je start met de aanmaak van een LinkedIn bedrijfspagina 196 11.2.2 Inrichten van je LinkedIn bedrijfspagina 197 11.2.3 Openbare URL bedrijfspagina aanpassen 197 11.2.4 Website 199 11.2.5 Profieldetails 199 11.2.6 Hoe voeg je een knop toe aan je pagina (Call-to-Action)? 200 11.2.7 Achtergrondfoto 202 11.2.8 Info - Overzicht 203 11.2.9 Info – Locaties 205 11.2.10 Community – Hashtags 205 11.2.11 Community – Uitgelichte groepen 205 11.2.12 Bedrijfsprofiel in een andere taal maken 205 11.2.13 Iemand beheerder maken van de bedrijfspagina 208 11.2.14 Oude pagina’s opheffen 208 11.3 Wat is een showcasepagina? 209 11.4 Ideeën voor content om te posten 210 11.5 Hoe krijg je meer volgers? 212 11.5.1 Mensen uitnodigen voor je bedrijfspagina 213 11.5.2 Meer interactie met je bedrijfspagina 214 11.6 Inzetten van je medewerkers als ambassadeurs 216 11.6.1 Help je medewerkers met een professionele uitstraling 217 11.7 Niet-werknemers verwijderen van je bedrijfspagina 218 11.8 LinkedIn Mijn Bedrijf: collega’s helpen met hun posts 218 11.9 Je medewerkers op de hoogte stellen van een post 220 Hoofdstuk 12 Adverteren met je bedrijfspagina 223 12.1 Verschillende typen advertenties 221 12.2 Kosten voor adverteren op LinkedIn 223 12.3 Wanneer is je campagne een succes? 223 12.4 Hoe start je met adverteren? 224 Hoofdstuk 13 Statistieken 229 13.1 Statistieken van je bezoekers 229 13.2 Statistieken van je updates 230 13.3 Statistieken van je volgers 231 13.4 Statistieken van je concurrenten 232 13.5 Statistieken van je leads 233 13.5 Downloaden (exporteren) statistieken 233 Dankwoord 234 Bijlages 235 1. Checklist voor succes op LinkedIn 237 2. LinkedIn do’s-and-don’ts 238 3. Verklarende woordenlijst 239 4. Index 242
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 20,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen