Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 17,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover Mijn belangrijke gegevens overzichtelijk bij elkaar
    Mijn belangrijke gegevens overzichtelijk bij elkaar (boek)
  • Cover iPad voor senioren met iPadOS 13
    iPad voor senioren met iPadOS 13 (boek)

Stap voor stap leren programmeren met Python

n.b • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Programmeren is leuk, uitdagend en de vaardigheden die je daarbij leert, zijn nuttig voor de rest van je leven. Heb jij het programmeren al ontdekt? Python is een veelgebruikte en makkelijk te leren programmeertaal die ook leuk is om te gebruiken. Met dit boek leer je de basis van het programmeren stap voor stap door te werken aan allerlei korte projecten. Zo maak je bijvoorbeeld een omrekenprogramma om kilometers naar meters om te rekenen, een lettertelprogramma en een programma dat getallen raadt. Hierbij bouw je de programma’s stap voor stap op. Steeds ga je een stapje verder en uiteindelijk maak je zelfs je eigen versie van het spel Mastermind, waarmee de gebruiker een geheime code moet raden. Leer hoe je: - commando’s typt - fouten herkent en herstelt - numerieke en tekstvariabelen gebruikt - input vraagt - beslissingscommando’s gebruikt - modules gebruikt - lussen maakt - woordenboeken en lijsten maakt - tekent met de turtle - commentaar toevoegt en je programma’s test Geschikt voor: Windows 10 en MacOS

    Programmeren is leuk, uitdagend en de vaardigheden die je daarbij leert, zijn nuttig voor de rest van je leven. Heb jij het programmeren al ontdekt? Python is een veelgebruikte en makkelijk te leren programmeertaal die ook leuk is om te gebruiken. Met dit boek leer je de basis van het programmeren stap voor stap door te werken aan allerlei korte projecten. Zo maak je bijvoorbeeld een omrekenprogramma om kilometers naar meters om te rekenen, een lettertelprogramma en een programma dat getallen raadt. Hierbij bouw je de programma’s stap voor stap op. Steeds ga je een stapje verder en uiteindelijk maak je zelfs je eigen versie van het spel Mastermind, waarmee de gebruiker een geheime code moet raden. Leer hoe je: - commando’s typt - fouten herkent en herstelt - numerieke en tekstvariabelen gebruikt - input vraagt - beslissingscommando’s gebruikt - modules gebruikt - lussen maakt - woordenboeken en lijsten maakt - tekent met de turtle - commentaar toevoegt en je programma’s test Geschikt voor: Windows 10 en MacOS
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 200mm x 270mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Visual Steps B.V.
    ISBN : 9789059056541
    Datum publicatie : 03-2018
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 17,99


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen