Samenvatting
We leven in een fantastische tijd om een startup te beginnen of een nieuw product te lanceren. Toch mislukken de meeste nieuwe initiatieven. Dat komt niet omdat we niet doorzetten, maar omdat we tijd, geld en moeite verspillen aan het ontwikkelen van een product waar niemand op zit te wachten. MET AFSTAND EEN VAN DE BESTE BOEKEN VOOR STARTUPS OOIT. PUNT. Dan Martell. Ash Maurya vertelt precies hoe je het juiste product voor de juiste markt ontwikkelt. Zijn aanpak is gebaseerd op jarenlange ervaring met startups en verschillende innovatieve methodieken, waaronder Lean Startup, Customer Development en bootstrapping. Zijn razend populaire sjabloon Lean Canvas, waarmee je een nieuw businessmodel voor je startup of product kunt ontwerpen, wordt in dit boek veelvuldig gebruikt en toegelicht (en is gratis te downloaden). OP AMAZON.COM GEEFT BIJNA 90% VAN DE 700 STEMMERS DIT BOEK 5 STERREN! Ash Maurya is een serieondernemer en auteur van twee bestsellers. Hij wordt wereldwijd geprezen om zijn praktische adviezen voor ondernemers en intrapreneurs. Ash is een gerenommeerde businessblogger en schrijft artikelen voor Inc. Magazine, Forbes en Fortune. Hij houdt regelmatig uitverkochte workshops over de hele wereld en adviseert talloze startups en gevestigde bedrijven. Ash geeft gastcolleges op MIT en Harvard.