€ 72,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Sustainable Marketing

Peterson, Mark • Boek • paperback

  • Samenvatting
    This unique book explores the sustainability practices that benefit companies, stakeholders and society, by drawing upon the latest research and industry examples. Dissecting the interplay between marketing and society, Peterson encourages us to critically assess the demand for businesses to engage with sustainability guidelines and environmental concerns while remaining profitable.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 186mm x 232mm
    Aantal pagina's : 440
    Uitgeverij : SAGE
    ISBN : 9781526494634
    Datum publicatie : 06-2021
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 72,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



5-6 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen