€ 60,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

The 1990s Fashion Book

Toromanoff, Pierre • Boek • hardback

  • Samenvatting
    -De ultieme must-have cadeau / cadeau voor alle mode- en popcultuurliefhebbers. -Een mode-retrospectief in de vorm van een stijlvol koffietafelboek, perfect om de glorieuze heropleving van de jaren 90 te vieren. -Een uitgebreide terugblik op een opwindend decennium van mode: meer dan 200 pagina's met meer dan 150 hoogwaardige foto's. Laat je betoveren door de iconische stijl van dat tijdperk! -Inclusief hoofdstukken over mode-iconen uit de jaren 90. Agata Toromanoff, een gerenommeerde kunsthistoricus, heeft met haar expertise en passie voor hedendaagse kunst talloze projecten en tentoonstellingen gecureerd. Samen met haar man, Pierre, runt ze het gerenommeerde boekenagentschap Fancy Books, dat bekend staat om zijn unieke selectie kunst-, design- en modepublicaties. Pierre Toromanoff, een autoriteit op het gebied van kunst en cultuur, heeft jarenlange ervaring als internationaal verkoopmanager en directeur bij vooraanstaande kunstuitgevers. Zijn uitgebreide kennis en diepgaande inzichten hebben geleid tot opmerkelijke publicaties over beeldende kunst, mode, design en popcultuur. Voeg dit meesterwerk van stijl en nostalgie toe aan je collectie! Bestel nu dit prachtige fotoboek van teNeues en dompel je onder in de betoverende wereld van de jaren 90-mode. Een onmisbare toevoeging aan elke fashionista's boekenplank en een bron van inspiratie voor de creatieve geest. (Baby tees, Baby doll dresses, Baggy jeans, Bike shorts, Board shorts, Bomber jackets, Chinos, Coogi jackets, Corset tops, Faux fur coats, Horizontally striped sweaters, Nylon shell suits, Overalls with straps down, Plaid flannel shirts, Platform sneakers, Ripped jeans, Spaghetti strap tank tops, Slip dresses, Swirl patterns pants, Timberland shoes, Track pants, Velvet blazers, Vertically stripped shirts, Vinyl pants, Lady Diana, Super models and fashion photographers, fashion in cult movies and series (Julia Roberts, Meg Ryan, The Friends, Beverly Hills), music icons (The Spice Girls, Maria Carey), a new generation of fashion designers) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ A fashion retrospective on the occasion of the great '90s revival, comprehensively dedicated to the pop-cultural and fashion-historical phenomenon of the '90s on over 200 pages with 150 high-quality photographs. A coffee-table book in a class of its own for all fashion fans! Text in English and German.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 243mm x 308mm
    Aantal pagina's : 224
    Uitgeverij : teNeues
    ISBN : 9783961715206
    Datum publicatie : 10-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 60,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen