€ 22,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Theedozen en olifantenpaadjes

Ronald Koopman • Boek • hardback

  • Samenvatting
    Je wilt dat je klanten een topbeleving hebben en bij je terugkomen. Maar in de dagelijkse drukte zie je vaak over het hoofd welke kansen je mist. Terwijl het verbeteren van klantwaarde en klantbeleving vaak zit in details die je makkelijk kunt regelen. En je wordt er zelf ook blij van! In dit praktische boek – zonder theorie! - houdt Ronald Koopman je een grappige en verrassende spiegel voor. Hij geeft je in korte anekdotes en met inspirerende foto’s talloze tips en eye openers waarmee je het verschil maakt. Met de sprekende voorbeelden en reflectievragen krijg je elk team vanzelf mee. Zie hoe theedozen jou iets vertellen en dat je olifantenpaadjes maar beter kunt volgen. Dan ontdek je met dit boek hoe: - je de klantbeleving met simpele inzichten stukken beter maakt - verrassende details een groot verschil maken - je aandacht voor klantgerichtheid systematisch kunt aanpakken - inspiratie leidt tot supergoede ideeën - je echt impact maakt en hoe goed dat voelt Ronald Koopman is organisatieadviseur en expert in klant- en resultaatgericht organiseren. Hij ondersteunt organisaties succesvol bij het verbeteren van hun klant- en resultaatgerichtheid waardoor ze enthousiaste klanten en betere bedrijfsresultaten krijgen
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 156mm x 203mm
    Aantal pagina's : 192
    Uitgeverij : BigBusinessPublishers
    ISBN : 9789493171244
    Datum publicatie : 06-2021
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 22,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen