€ 39,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

We-think

• Boek • paperback

  • Samenvatting
    Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door
    websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze
    vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang is
    gekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor de
    manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten?
    Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. In
    het We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief maar staat
    massaparticipatie voorop. De generatie die opgroeit met internet wil niet
    alleen toekijken maar ook meedoen. Hun motto: wij denken dus wij bestaan.
    In dit verrassende boek laat de auteur zien hoe u voor uzelf en uw organisatie
    het maximale uit We-think kunt halen. Het is het resultaat van een uniek
    online-experiment van gezamenlijke creativiteit waarbij honderden mensen
    over de hele wereld betrokken waren.
    We-think is verplichte kost voor iedereen, scepticus of fan, die wil weten
    of het web nu écht zo machtig is als wel wordt beweerd.
    Charles Leadbeater is een van ’s werelds belangrijkste autoriteiten op het
    gebied van creativiteit en innovatie binnen organisaties. Hij adviseerde op
    internationaal niveau bedrijven, steden en regeringen en was jarenlang de
    adviseur van Tony Blair. In 2005 werd hij uitgeroepen tot een van de grootste
    managementdenkers ter wereld.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : 262
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789052617343
    Datum publicatie : 11-2009
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 39,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen