€ 25,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De blauwe oceaan

Creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

Renée Mauborgne • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al vijftien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren W. Chan Kim en Renée Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.
    HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 152mm x 232mm
    Aantal pagina's : 304
    Uitgeverij : Business Contact
    ISBN : 9789047008156
    Datum publicatie : 02-2015
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 25,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen