€ 20,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De business compositie

Floris E. Hurts • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoering - elke keer opnieuw. Voor muziekmakers is dat core business: hun toekomst staat direct op het spel wanneer zij hun publiek niet weten te raken. Dit boek laat zien wat ondernemers, marketeers, accountmanagers, leiders en hun teams kunnen leren van hoe componisten, dirigenten, producers en musici mensen treffen, ontroeren en in beweging brengen.

    De Business Compositie zet u aan het denken. En zet u aan tot doen. Met tientallen verrassende parallellen tussen het creëren van overtuigende muziek en prestaties leveren waar klanten enthousiast van worden. En met bruikbare inzichten en modellen voor het creëren van unieke en toch herhaalbare klantervaringen met behulp van eigen 'zakelijke composities'. Herkenbare voorbeelden laten zien wat deze benadering in de praktijk oplevert.
    U ontdekt hoe heldere businesscomposities leiden tot betere afstemming tussen
    leiders en volgers, tot meer harmonie tussen solisten en ondersteuners, tot meer
    gedrevenheid in de uitvoering en versterking van het effect op de klant.

    De Business Compositie geeft nieuwe inspiratie om uw bedrijfsstrategie te
    vertalen in indrukwekkende optredens, waarmee uw organisatie meer klanten
    raakt, meer toegevoegde waarde creëert en effectiever reageert op wisselende
    marktomstandigheden. Dat leidt tot beter resultaat.

    Floris Hurts is een ervaren business consultant, gastdocent, spreker en
    auteur met een passie voor klantgedreven dienstverlening. Hij werkt met
    commerciële en maatschappelijke organisaties aan het vernieuwen van hun
    toegevoegde waarde voor klanten en het versterken van hun marktpositie.
    Hij schreef ondermeer De Onmisbaarheidsfactor, genomineerd voor de marketingliteratuurprijs 2006. Zijn colleges over klantgedreven strategie en
    ontwikkeling van serviceconcepten voor verschillende postacademische leergangen hebben al honderden leiders en managers in bedrijven en instellingen geïnspireerd.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 167mm x 240mm
    Aantal pagina's : 192
    Uitgeverij : Gorcum b.v., Koninklijke Van
    ISBN : 9789023254386
    Datum publicatie : 09-2015
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 20,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen