€ 26,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Hebbes

Adriaan Oomen • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van de klant zouden uitgaan? Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiƫle) klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert. Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel 'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering. www.addfocus.nl
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 160mm x 240mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789052619422
    Datum publicatie : 09-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 26,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen