€ 24,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Klantsignaalmanagement

Zanna van der Aa • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd, vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna… tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerste opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten. In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie. Dr. Zanna van der Aa heeft meer dan vijftien jaar ervaring in Customer Experience en is ook op dit onderwerp gepromoveerd. Haar succesvolle methodiek combineert daardoor altijd pragmatiek met wetenschap. Meer informatie op LinkedIn of op zannavanderaa.com
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : 160
    Uitgeverij : Warden Press
    ISBN : 9789493202368
    Datum publicatie : 12-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 24,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen