Niet leverbaar

×

€ 20,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Multichannel management in Nederland

• Boek • hardback

  • Samenvatting
    In deze uitgave staan innovaties in multichannel management in Nederland centraal. De auteurs hebben zich laten inspireren door de resultaten van de maandelijkse Strategic Decisions Monitor, de Klantcontact Dagen Innovatie Award en enkele van de ruim 30 awards die jaarlijks in Nederland worden toegekend op het terrein van klantinteractie management.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 211mm
    Aantal pagina's : 66
    Uitgeverij : St. Klantinteractie Research Centrum
    ISBN : 9789491390067
    Datum publicatie : 04-2013
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 20,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen