Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 19,30


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

EXIN IT Service Management Foundation Based on ISO/IEC 20000

Victoriano Gomez Garrido • ebook • pdf

  • Samenvatting
    IT Service Management (ITSM) quality is one of the most important requirements to provide valuable services that add value to the business. The ISO/IEC 20000 standard for the IT Service Management has been able to join together the principles of ISO quality management and the standard ITSM processes in the market. The purpose of this book is to help in the preparation of EXIN ITSM Foundation based on ISO/IEC 20000 exam, providing an overview of IT Service Management from the perspective of ISO/IEC 20000. It addresses fundamental concepts, such as the quality, the frameworks, the services provided to the business and the processes that support, control and facilitate those services. The exam consists of 40 multiple-choice questions. At the end of each chapter of this book you will find examples of these exam questions, along with open questions focused on the understanding of concepts. The exam specifications are given at the beginning of each chapter, and the weight of each of the topics is shown as a percentage of the total.
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Victoriano Gomez Garrido
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Adobe DRM   Informatie 
    Uitgeverij : Van Haren Publishing
    ISBN : 9789087537623
    Datum publicatie : 01-2014
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 19,30


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen