Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 88,99


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

Digital Gaming and the Advertising Landscape

Teresa de la Hera • ebook • pdf

  • Samenvatting
    The evolution of the game industry and changes in the advertising landscape in recent years have led to a keen interest of marketers in using digital games for advertising purposes. However, despite the increasing interest in this marketing strategy, the potential of digital games as a medium to convey advertising messages remains unexploited. *Digital Gaming and the Advertising Landscape* explores the different ways advertising messages can be embedded within digital games. An interdisciplinary approach is used to help explain how persuasive communication works within digital games. It does so by forging new links within the area of game studies where the emphasis of this book clearly lies, while also taking up new subjects such as design theories and their relation to games as well as how this relationship may be used in a practical context.
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Teresa de la Hera
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Adobe DRM   Informatie 
    Uitgeverij : AUP Wetenschappelijk
    ISBN : 9789048538676
    Datum publicatie : 08-2019
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 88,99


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen