Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 9,99

PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

  € 9,99

Meer van deze auteur


  • His Client\'s Voice (ePUB)

His Client's Voice

klanten praten volop over uw organisatie. doe daar uw voordeel mee.

Guido van het Erve en René van het Erve • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Succesvolle organisaties praten met al hun klanten tegelijk, op ieder uur van de dag. Ze halen nuttige informatie uit elk contact en doen er hun voordeel mee. Dit boekje geeft publieke organisaties handzame tips om de stem van de cliënt te gebruiken om elke dag beter te worden. Doorspekt met grappige en soms pijnlijke voorbeelden uit de praktijk leest u over de achtergronden en de praktische inzichten van onze aanpak 'Insights by clients'. Het inspireert om patiënten, studenten, burgers of huurders daadwerkelijk serieus te nemen. De publieke zaak heeft er veel bij te winnen!
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Guido van het Erve en René van het Erve
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Geen   Informatie 
    Uitgeverij : Eris Advies
    ISBN : Geen
    Datum publicatie : 12-2016
  • Inhoudsopgave
    Voorwoord

    1. Feedback is lekker

    2. Nooit meer naar een verjaardagsfeest?

    3. We stemmen met de voeten…

    4. Sociale media: een mijnenveld?

    5. Onmacht is de zuurstof voor escalaties

    6. Weg met de drempels

    7. Dank voor uw verhaal!
  • Reviews (8 uit 1 reviews)

    07-12-2016
    His Clients Voice
    Dit boekje, geschreven door Guido en René van het Erve, ziet er prachtig uit en leest als een trein. De schrijvers hebben de gouden stelregel van het mengen van en tijdig wisselen tussen concrete voorbeelden uit de praktijk en beschouwelijke reflecties daarop heel vaardig toegepast. Ze bieden een goed inzicht in de communicatie tussen professionals en cliënten op het gebied van bijvoorbeeld zorg, welzijn en onderwijs. De voorbeelden zijn alledaags en herkenbaar voor iedereen. De analyses van hoe en waar het fout kan gaan in de wisselwerking tussen professional en client alsmede de gesuggereerde oplossingen zijn helder, eenvoudig en praktisch goed toepasbaar. Kortom een zinnig verhaal, waar professionals van hoog tot laag veel van op kunnen steken.


    Geplaatst door uit Wijchen , leeftijd 60-69
    Waardeert het boek met een 8 uit 10

€ 9,99

niet beschikbaar

direct, via download
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

Dit boek gaat over klantverhalen. Over belevenissen. Laten we beginnen op een feestje. U kent dat wel, zo’n rustige verjaardag waar al staande tussen de keuken en de woonkamer met een drankje in de hand onderwerpen worden besproken van de wereldpolitiek tot de aanbiedingen in de plaatselijke supermarkt. Mensen vertellen elkaar over van alles en nog wat. Favoriete onderwerpen zijn belevenissen die we als klant meemaken met energie leveranciers, supermarkten, telecomproviders, gemeenten, verpleeghuizen.... En deze gesprekken zijn eigenlijk heel belangrijk voor de betreffende organisaties. Want elke feestganger is een potentiële klant. En potentiële klanten zijn uiterst gevoelig voor alles wat ze in hun omgeving horen. Op basis van deze 'zachte' informatie worden veel van onze keuzes en verwachtingen bepaald. En de leukste verhalen zijn natuurlijk die waarin van alles mis gaat. De kastje-muur routes, de kafkaëske toestanden, wanhopige cirkelredenaties en onlogische factuursystemen. Heerlijk! ' ×
SERVICE
Contact
 
Vragen