Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 48,34


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

Service management strategies that work

Anil C. Dissanayake • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Contents List of Figures and Tables Acknowledgements About Pink Elephant Foreword Preface Chapter 1: Introduction Chapter 2: IT Governance Unraveled Chapter 3: The External Managed Service Provider Chapter 4: Process Implementation Chapter 5: Defining, Modeling and Costing IT Services Chapter 6: The Federated CMDB Chapter 7: Developing A Quality Driven Measurement Framework Chapter 8: The Theory of Constraints and Continuous Service Improvement Appendices: Appendix 1: An example of a Communication Plan Matrix Appendix 2: An example of a Process Dashboard Template Appendix 3: Detailed Project Roles Appendix 4: Bibliography Appendix 5: Definitions Appendix 6: About Pink Elephant
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Anil C. Dissanayake
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Van Haren Publishing
    ISBN : 9789401801171
    Datum publicatie : 02-2017
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 48,34


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen