Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 36,00


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur


  • Aussage Hermann Görings (boek)

  • Wartime Speeches of Winston Churchill (boek)

Van idee naar IE

n.b • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Deze uitgave vormt een eerste kennismaking met het vakgebied van de intellectuele eigendom (IE). Binnen de IE-rechten ligt de focus op het auteursrecht, het octrooirecht en het merkenrecht. De uitgave valt op door de combinatie van een wetenschappelijke ondergrond met een sterke focus op praktijk. Wat is IE? Waarom bestaat het en wat kun je er mee? In Van Idee naar IE maak je op een toegankelijke # en toch wetenschappelijk gefundeerde # wijze kennis met de IE-rechten. Er is geen andere uitgave die een soortgelijke brug slaat tussen wetenschap en praktijk. De lezer vergaart veel kennis over de IE en IE-strategie, en kan deze dankzij de praktische voorbeelden meteen toepassen. Aan de hand van de doorlopende casus van Sanderteg ziet u in detail wat er zoal komt kijken bij het beschermen van een nieuw product. Elk hoofdstuk sluit af met een aantal vragen. Als u alle antwoorden weet, bent u helemaal up-to-date over de laatste kennis rondom IE. De laatste hoofdstukken hebben betrekking op exploitatie van intellectuele eigendom en op de praktijk. De uitgave verwijst tevens naar de bijbehorende website. Hier vindt u een onderdeel IE-Registers en een onderdeel IE-Training, met opdrachten voor gebruik in het onderwijs. In de vijfde druk zijn de volgende wijzigingen meegenomen: Meer aandacht voor de IE-hoofdrechten, De tekst is waar mogelijk bondiger gemaakt, Terminologie door wet- en regelgever is veranderd en aangepast, meestal naar aanleiding van EU-regels (richtlijnen, verordeningen en rechterlijke uitspraken op EU-niveau). De introductie is uitstekend geschikt voor praktijkgebruikers van IE, zoals bedrijfsjuristen, niet-gespecialiseerde advocaten en andere juristen. Ook niet-juristen lopen volop tegen IE-kwesties aan, zoals creatieven, marketeers, studenten van technische opleidingen, studenten brand- en designmanagement, mensen die zich bezighouden met creatieve prestaties, met technische innovaties en met naam- en vormgeving. Ook voor hen vormt deze uitgave een bron van informatie.
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : n.b
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Geen   Informatie 
    Uitgeverij : Wolters Kluwer Nederland B.V.
    ISBN : 9789013161618
    Datum publicatie : 02-2021
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 36,00


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen