€ 19,99

ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Businessmodellen in de culturele sector

Barbara Delft • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Wat kan de cultuursector met vernieuwende businessmodellen?

    HOE MAAK JE JE CULTURELE ORGANISATIE KLAAR VOOR DE TOEKOMST?
    HEBBEN WE GENOEG AAN BESTAANDE MODELLEN?
    HOE VERZOEN JE BUSINESSMODELLING MET DE EIGENHEID VAN DE CULTURELE SECTOR?Globalisering en digitalisering dwingen culturele organisaties om hun traditionele manier van werken te herzien. Als cultuurmanager moet je je publiek meer dan ooit betrekken bij je werking, potentiële partners anders benaderen en je financiële middelen meer differentiëren. Een robuust businessmodel brengt die elementen samen, wordt vaak gezegd. Maar hoe begin je daaraan?In dit boek geven internationale experts hun kritische visie op de basics en uitdagingen voor businessmodelling in de culturele sector. Vanuit de praktijk delen een aantal Vlaamse en Nederlandse cultuurmanagers hun ervaringen: welke factoren leiden tot succes en welke knelpunten kwamen zij onderweg tegen? Hoe kunnen culturele organisaties, zowel kunstenorganisaties als musea, transformeren naar duurzame creatieve knooppunten?Doorspekt met verhelderende cases, internationale managementervaring en de blik van experts vormt Businessmodellen in de culturele sector een unieke kritische blik op hoe creativiteit en business elkaar kunnen versterken.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 149mm x 211mm
    Aantal pagina's : 144
    Uitgeverij : Lannoo Campus
    ISBN : 9789401462983
    Datum publicatie : 09-2019
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 19,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 23:15 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen